A virálvideó az új hírlevél a marketingben?
A céges marketing idei slágere a virális videó. Vagy mégsem?
A céges marketing idei slágere a virális videó. Vagy mégsem?
A nemi szerepek mindig is befolyásolták vásárlási döntéseinket, és ez jól visszatükröződik az online hirdetések vizsgálatánál is.
Mit szeretnénk elérni a marketinggel egy év múlva? És három év múlva? Illetve: pénz hiányában képes-e a szervezetünk vagy mi magunk komolyabban foglalkozni a marketinggel?
Egyenlő szavazattal, holtversenyben egy nyelviskola és egy online kereskedő nyerte el a 2014-es Év Marketingese díjat. Mindkét győztes kisvállalkozás stratégiájában az innovatív kommunikáció játszott kiemelkedő szerepet.
Vásárlói értékelések és egyéni szépségprofil alapján állítja össze a rendszer a kozmetikumok listáját.
Meghökkentő, ötletes, gyönyörű társadalmi reklámok a nagyvilágból.
Kézzel készült táblás magyar csokoládéival beírta magát a nemzetközi gasztronómia történetébe az egykori marketinges, aki az után kezdett el vállalkozni, hogy kirúgták egy sörgyártótól.
Bár a banner fénykora az internet elindulására esett, még mindig sokan használják a hazai kisvállalkozók közül.
Bár a névjegykártya nem egyenlő az online marketinggel, az alábbi szuper névjegykártyák önmagában is hirdetik a cég kreativitását.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
A marketingterv nem egyenlő a névjegykártyával és a céges honlappal.
Egy kisvállalkozás izgalmasabb nevet adott a termékcsaládjának, amitől azonnal tízszeresére ugrott az értékesítésük.
Átlagosan ennyit töltenek a cégvezetők online marketingtevékenységgel egy héten.
Tudni szeretné, mit gondolnak a közösségi médiában a termékéről? Szeretné befolyásolni a cégéről kialakult képet? Három ingyenes eszköz, amellyel mindez sikerülhet.
Példánkban egy fiktív, vidéki fitneszstúdión mutatjuk be, hogy miként lehetséges egy induló vállalkozás bevezetése a köztudatba.
A hazai kisvállalkozások kevesebb, mint a fele rendelkezik honlappal és 47 százalékuk egyáltalán nem költ online vagy offline hirdetésre.
Nem lehet mindenkinek tetszeni, és ez így van jól.
Az online marketing kulcsszava: a digitális jelenlét.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!